מה היה ביומיים האלה בדור הבא….

שלום חברים,

שבוע שעבר נפגשנו בתל אביב והיו לנו יומיים של כיף, מוזיקה, לימוד, כתיבת שירים, ונגינה בצוותי הלל!

הגבלנו את מספר התלמידים ל30 בני נוער בגילאים 13-19, רובם שכבר מנגנים או שרים בצוותי הלל בקהילה, בקבוצת נוער או בבית התפילה המקומי שלהם.

רצוננו היה לעודד אותם להשתמש בכישרונותיהם עבור האדון ולהשתמש במוזיקה  ככלי לברכה בגוף המשיח ואור בעולם.

קיימנו סדנאות על נושאים שונים הקשורים להלל, בינהם: ״הכנה לזמן הלל,״ ״רגישות אחד לשני תוך כדי נגינה בצוות,״ ״זרימה בין השירים,״ ״סגנונות מוזיקה,״ ״איך לפתח שיר בלהקה״ ו״כתיבת שירים מדבר אדוני ושירה ספונטנית״.

 

היו שיעורים קבוצתיים בכלי נגינה ושירה.

אחרי כל סדנא התלמידים התחלקו ל3 צוותי הלל כדי לעבוד על מה שהם למדו, למשל לסדר שיר בסגנון מסוים, לכתוב שיר, או לזרום משיר לשיר תוך כדי קריאת פסוקים ותפילות.

כל צוות הכין והדריך זמן של הלל במשך היומיים האלה. כל צוות גם הכין שיר הלל מיוחד והציג את השיר מול כולם. צוות אחד אפילו כתב שיר!

  

בערב הראשון, היה ״מיקרופון פתוח״ (ערב כישרונות והתחברות) בבית הקפה של תפארת ישוע.
הופיעו כישרונות מדהימים  אצל כמה בני נוער שלפני כן לא ידענו עליהם, בינהם כמה שירים מקוריים ממש טובים!  כמה גם שרו שירים מוכרים וכמה מהבנות שרו בקולות הרמוניים מאוד יפים. היה נחמד וכיף ונראה לי שהכרנו את אחד והשני קצת יותר טוב בערב זה

 

בערב האחרון קיימנו ערב הלל עם רבקה ואגנר ושילה בן הוד ועוד צוות משולב עברית-ערבית כולל החברים שלנו מבית לחם שהגיעו. תמר אפריאט מתפארת ישוע נתנה מסר מאוד מאתגר לנוער. אחרי זמן תפילה אחד עבור השני (ערבי-יהודי), סיימנו את הערב בהלל, ריקוד ושמחה גדולה באדון.

 

תודה לכל אחד שבא ותרם ליומיים האלה. אנחנו מקווים לראותכם בכנס הדור הבא בקיץ 2019 (29.06 – 03.07)!!

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

גלילה למעלה